Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Hiking in the hills

Publicerad 2012-09-30 06:51:25 i Los Angeles

Idag hände det, skorna jag köpte innan jag åkte hit blev använda till det dom var tänkta för... Promenerade bland hollywood hills idag och oh my lord det var det värsta jag har gjort, mina ben var som gummi efteråt men jag mår såå bra nu, känner mig som en ny människa, har inte ont i magen längre och mycket piggare, hejdå stress!!!
 
Glad och bekymmer fri nedanför alla backar!
Halvvägs uppe, sååå långt kvar, döende....
FRAMME!!!! och död!
När jag var framme ropade jag ut; varför är alla så lyckliga här uppe???... Jo det var för att dom tog bilen upp till observatoriet.... Fy farao haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela