Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Magic Mountain

Publicerad 2012-09-16 08:26:08 i Los Angeles

Idag åkte jag, Shelby, Callan och Sara till Six flags Magic Mountain och det var grymt!!
Hur mycket bergodalbanor som helst och dom gick så sjukt fort och upp och ner och åt sidan, ner i helvetet och upp i himlen igen. Älskade varje sekund, bergodalbanan hemma kommer inte vara lika rolig igen säger jag bara.
Det här var den absolut högsta banan jag åkt med, det var så sjukt läskigt, speciellt för mig som är höjdrädd och den gick så fort och hade snea loopar och allt, helt galet!Det här var en bana som hette Batman, och den förde sig fram ungeför som batmobilen alltså helt sjukt upp och ner och överallt plus att benen hängde löst. LÄSKIG!!! men så kul!Sen var det den traditionella träbanan, jag trodde balder på liseberg var kul men fel hade jag, det här är det bästa åket jag någonsin vart med om plus att det gick sååååå fort!!!! AWESOME!
Det var en grym dag med massa rollercoster och waterrides och mat och tusen liter vatten för det var den varmaste dagen på länge.
Så när det var dags för vattenbanan mådde man bra efter, för jag var blöt om man säger så!
 


En fantastisk dag helt enkelt med mina underbara tjejer :)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela