Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Ny rumskamrat

Publicerad 2012-09-27 02:24:30 i Los Angeles

Idag fick jag en till rumskamrat, Shelby har börjat dejta en kille från skolan och idag frågade dom mig om han kan flytta in..... Jag tänkte neeeeeeejjjjjjj!!!!! det är redan för trångt! men Kevin har längre inget hem, kvinnan han bor hos har slängt ut honom för hon har utan att säga nått bara flyttat där ifrån så han måste flytta nånstans idag...
Allt blev plöstligt lite svårare att säga nej till... Jag vill ju inte att han ska bo på gatan... Men som tur är så är det bara för 2 veckor tills han får sin armé pengar, han var nämligen in the navy innan detta... Och han är ju super snäll så jag sa ja..
Här är min nya rumskamrat Kevin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela