Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Space turkey!!

Publicerad 2012-09-16 08:30:37 i Los Angeles

Imorgon är det dags, då åker jag iväg på mitt första jobb!! Ska bli så kul att få vara på min första on set inspelning, innan har det ju vart teater för min del så det ska bli så spännande och se hur det funkar på filminspelning som dessutom är live!
Sidney, chefen för imorgon har frågat om assistens när hon ska göra en bald cap, självklart sa jag ja, men allt jag kunde tänka var; kunde vi ha väntat en vecka så hade jag kunnat bald cap... Men sånt är livet och jag ska nog bevisa att jag kan klara allt minsann :)
12 skådisar, 1 baldcap och max 2 timmar med 3 makeup artister... Tur att man är van med stress.
Lycka till imorgon Sara Hogg!!!
Yayyyyy sååååå kul!!!
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-09-16 10:56:11

Lycka till, du är bäst!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela