Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Venice

Publicerad 2012-09-03 04:11:00 i Los Angeles

Idag fick jag äntligen se dom som åker rullskridskor i Venice, det roliga var att dom åkte inte runt, dom dansar!!! och dom är så knasiga och knäppa och sjukt osexiga haha det är helt underbart!!!
 På vägen hem såg jag det mest underbaraste stället, detta förstår ni bara om ni kommer från Åkersberga, här har vi alltid trott att det är Tommys vi går på hemma, men det är inte sant för det riktiga Tommys ligger i Venice, LA :)  Här är en härlig sommarbild för er där hemma för jag vet hur kallt ni har det, Saknar alla hemma massor, jag saknar till och med regnet!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie Bergman

Publicerad 2012-09-06 10:40:50

Åhhhh vad härligt med värme och sandstrand!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela