Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Vilken hemsk dag!!!!

Publicerad 2012-09-09 04:00:56 i Los Angeles

Igår gick jag och la mig ganska sent då jag hade en slapp dag och inte alls var trött, somnade ca kl 4 på natten... Hade planerat att vakna upp kanske vid 12 idag därför... När vaknade jag?... kl halv 8... varför? jo... Det kröp en kackerlacka i mitt ansikte.... AAAAAAHHHHH DET VAR DET ÄCKLIGASTE JAG HAR VART MED OM I MITT LIV!!!! Jag som har vart så glad över att dom jävlarna iallafall höll sig borta från min säng, men nej inte ens det kan jag lita på nu... Alla som bor i Sverige ska vara så glada över hur rent vi har det i Sverige, hör jag en enda person någonsin säga att det är smutsigt eller liknande hemma kommer jag smälla till dom personerna. För är man svensk så ska man vara så sjukt glad över hur bra man har det!!!!!
Jag älskar USA! men fy farao vad skitigt det är här överallt och det är omöjligt att få det rent, jag städar hela tiden men mina fötter är svarta varje dag av all skit i denna stad. Jag till och med skrubbar fötterna varje gång innan jag går och lägger mig men dom är fortfarande svarta. Det första jag ska göra när jag kommer hem är att gå på fotvård!!!! Och varje dag dödar jag kryp men då kommer det bara fler, det stämmer verkligen att kackerlackor går på begravning, och den jäveln som var här i morse ja han skulle minsann hämnas sin familj, men tji fick han för han är så död han kan vara nu!!!!
Men som tur är så har alla dagar sina silverlines... För ikväll är det dricka vin kväll med Ellie så allt känns mycket bättre nu.
Har precis dock spenderat en timme på Staples och försökt faxa viktiga domstolspapper till min rumskamrat som glömde dom här hemma, kommer hon utan dom till domstolen på måndag så kan hon nog inte vinna, så jag tog min roll som god vän och rumskamrat och fixade allting, så snäll är jag :)
Ett utrop till sverige igen!!! Heja Sverige som är rent! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela