Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Working makeup artist ;)

Publicerad 2012-09-17 08:23:55 i Los Angeles

Yaayyyy, idag var en fantastisk dag!!!
För det första var det tur att jag vaknade överhuvudtaget då jag ställde mitt alarm på veckodagar, men jag var nog så exalterad så jag vaknade i tid ändå :)
Space turkey var en så sjuk serie, och så hysterisk rolig!!!
Det skulle vara en dag med ganska basic beauty makeup men det slutade med att jag gjorde halva bald cap och hela sminkningen.. och jag är så sjukt nöjd med resultat.
Vi var sponsrade av Ben Nye och sminket var sååå bra så nu vill jag köpa allt!!!
Här är resultatet från min sminkning, she looks awesome!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela